On-line chat jako podpora pro zákazníky
Před pár dny jsme psali ve 12. části příručky pro založení eShopu, že má eShop oproti kamennému obrovskou nevýhodu v podobě absence osobního kontaktu mezi zákazníkem a prodejcem. A protože to neplatí jen u eShopu, ale i na dalších webech, podíváme se, jak správně nainstalovat jeden z nejoblíbenějších chatů v ČR.
Registrace na smartsupp.cz
Při otevření webu www.smartsupp.cz se Vám zobrazí příjemně zpracovaný web, kde se dozvíte proč, jak a kdy používat on-line chat právě na Vašich stránkách. Pokud tedy usoudíte, že je chat vhodný i pro Vás, můžete pokračovat registrací zkušebního programu.
Po vyplnění a odeslání formuláře se zobrazí velké zelené tlačítlo „Přejít do dashboardu“. Po kliknutí se dostanete do průvodce instalace chatu na Vašich stránkách.
Vložení kódu do eStránek a průvodce používáním
V prvním kroku dostanete kód, který musíte vložit do svých stránek. Zkopírujte si jej do schránky (Ctrl + C), poté ve Vaší administraci v Nastavení – Vzhled – Design zvolte Upravit XHTML. Úprava se bude týkat „Hlavní šablony“. Tam najděte značku a před ni vložte zkopírovaný kód (Ctrl + V).
Upravený kód uložte, poté uložte celý design a vraťte se do průvodce Smartsupp.
V druhém kroku Vás čeká krátké video, které Vám ukáže, jak probíhá komunikace se zákazníky skrz právě vložený chat.
Po odkliknutí tlačítka Pokračovat Vás průvodce pomocí žluté vyskakující bubliny provede dalšími funkcemi systému.
Teď máte 14 dní na vyzkoušení a následné rozhodnutí, zda Vám bude stačit neplacená verze, nebo si zaplatíte placený balíček s více funkcemi.
Na stránce, která byla původně připravena pro minulý tutoriál, jsme pro Vás připravili ukázku, jak bude chat vypadat na eStránkách: http://www.ukazka-portfolia.estranky.cz
Používáte chat na svých stránkách? Pochlubte se v komentářích i se svými zkušenostmi.
Komentáře
Re: Re: Nekomerční - chat
Dobrý den,
v nekomerční verzi můžete postupovat podle tohoto návodu.
S pozdravem Petr Doseděl, tým eStránky.cz
Re: chat
Dobrý den,
kód můžete vložit kamkoli mezi značky <head> a </head>.
Pokud si nebudete vědět rady, napište nám na podpora@estranky.cz a pomůžeme Vám s vložením.
S pozdravem Petr Doseděl, tým eStránky.cz
Zavirované
používal jsem ho ale mají to zřejmě zavirované, neustále to při online i do zpráv házelo virus
Re: Zavirované
Dobrý den,
tato situace již byla vyřešena. Nešlo o zavirování chatu, jen na nás byl směřován útok, kdy se do chatu neustále zasílali zprávy s informací o viru. Tyto zprávy byli ovšem pouze spam a záměrně uváděli nepravdivé informace za účelem poškození značky Smartsupp. Naši programátoři nyní pracují na preventivních opatřeních, aby se útok již neopakoval.
V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat na chatu na smartsupp.cz.
S pozdravem,
Vladimír Šandera,
Smartsupp
Nekomerční - chat
Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je možné chat umístit i do stránek, které jsou v sekci Nekomerční (v našem případě stránky SVJ), kdy by se jednalo o jakési fórum - tedy dotaz osoby a odpověď správce stránek.
Předem děkuji za odpověď
Odpovědět